سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره تقویم رومیزی چوبی

نظر

تقویم رومیزی چوبی یکی از مهمترین وسایلی است که افراد برای برنامه ریزی و زمان بندی کارها و امور خود از آن استفاده می‌کنند. تقویم رومیزی را هر کسی می‌تواند خریداری کند اعم از آن که فردی ساده، کارمند اداره، دانش آموز و یا حتی مدیر یک شرکت باشد. زیرا تقویم چیزی است که برای هر کسی کاربردی بوده و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. تقویم رومیزی چوبی یکی از انواع تقویم است که علاوه بر آن که تاریخ را به شخص استفاده کننده نشان می‌دهد، خاصیت دکوری نیز داشته و از آن می‌توان برای زیباتر کردن ظاهر میز استفاده نمود. در ادامه درباره تقویم چوبی بیشتر توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

تقویم رومیزی چوبی چیست؟

همانگونه که در ابتدا بیان کردیم وجود تقویم بر روی میز کار هرکسی یک وسیله ضروری است و به شخص این امکان را می‌دهد که از تاریخ روز خبر داشته باشد و متناسب با روزهای هفته برنامه ریزی بکند. تقویم رومیزی چوبی به نسبت کاغذی از طرح‌ها و شکل‌های جذابی برخوردار بوده و می‌تواند جلوه خاصی به میز بدهند. البته زیبا بودن تنها مشخصه روزشمار چوبی نیست،

روز شمار چوبی به طور معمول از جنس چوب طبیعی ساخته شده است و به دلیل طراحی ساده‌ای که دارد به راحتی می‌توان آن را برای روز دلخواه تنظیم نمود. لازم به ذکر است تقویم‌هایی که از جنس چوب هستند به طور معمول قیمت بالاتری نسبت به تقویم‌های رومیزی کاغذی دارند ولی همان‌گونه که بیان کردیم از این تقویم می‌توان برای سال‌های متمادی استفاده نمود و جدا از استفاده طولانی مدت، ظاهر زیباتری به میز کار می‌دهد.

در زمان خرید تقویم چوبی باید به جنس چوب و مرغوبیت آن دقت کنید چون که جنس چوب تقویم در دوام آن تأثیر زیادی دارد.

چاپ تقویم رومیزی چوبی

چاپ تقویم رومیزی 1401 بیشتر با چاپ افست بوده و معمولا به صورت چهار رنگ انجام می شود و البته بعضی از مشتریان از رنگ پنجم استفاده می کند تا طرح خود را به بهترین نحو نمایش دهند

البته شما می توانید از چاپ بر روی قسمت چوبی تقویم رومیزی چوبی نیز استفاده کنید که با لیزر انجام می گیرد

چاپ تقویم رومیزی چوبی

مزیت استفاده از تقویم رومیزی چوبی

با این که این روزها زندگی‌ها رو به دیجیتالی و کامپیوتری شدن سوق گرفته است و همه در گوشی‌های هوشمند خود و یا ساعت‌های دیجیتالی تقویم و روزشمار دارند ولی داشتن یک تقویم رومیزی 1401 همچنان مزیت‌های خود را دارد و انتخاب خوبی برای میز کار در محیط اداری و غیره است. تقویم رومیزی چوبی فانتزی علاوه بر آن که می‌تواند ایام هفته و روزهای ماه را به شما نشان دهد، کمک می‌کند تا میز شما ظاهر شیک‌تری پیدا کرده و بر روی کار شما تأثیر بگذارد. تقویم‌های چوبی  روزهای هفته، نام ماه‌ها و عدد روزهای ماه را نشان می‌دهد.

چوبی بودن تقویم موجب می‌شود تا طبیعت را بر روی میز خود احساس کنید برای ساخت تقویم چوبی از چوب راش و افرا بیشتر استفاده می شود

به بیان بهتر ظاهر و طراحی تقویم چوبی فانتزی به گونه‌ای است که روحی تازه به میز کار شما می‌بخشد و حتی ممکن است نظر افراد دیگر و مشتریان را به خود جلب کند.

راهنمای خرید تقویم چوبی

تقویم‌های رومیزی مدل‌های مختلف و متنوعی دارند که همین امر کمک می‌کند تا هر کسی با هر سلیقه‌ای بتواند برای خود تقویم رومیزی خریداری کند.

درواقع هر شخص شاغلی یکی از آن را بر روی میز کار خود دارد و یک ابزار کاربردی برای کارمندان و مدیران محسوب می‌شود.

گذشته از آن طراحی سفارشی تقویم رومیزی چوبی به مشاغل و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برند خود را تبلیغ کنند. البته تقویم چوبی طرح‌ها و انواع مختلفی دارند و قیمت آن نیز براساس مدل تقویم تغییر می‌کند.

سفارش تقویم رومیزی چوبی

خرید تقویم رومیزی چوبی جلوه شیک و زیبایی به میز شما می‌بخشد زیرا بهترین و لاکچری‌ترین گزینه نسبت به تقویم رومیزی یادداشت دار به حساب می‌آید و می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.

به عبارت دیگر تقویم بهتر از کارت ویزیت می‌تواند برند شما را در ذهن مشتری ثبت کند زیرا مشتری آن را روزانه نگاه می‌کند در نتیجه با نام برند شما بیشتر آشنا می‌شود.به طور حتم می‌دانید که تکنولوژی هرگز جای اصالت را نخواهد گرفت و داشتن تقویم بر روی میزکار اصالت کار شما را حفظ خواهد کرد و شما را شخص باپرستیژ و حرفه‌ای نشان می‌دهد.

تقویم چوبی را می‌توان هدیه داد زیرا علاوه بر آن که ظاهر زیبا و شکیلی دارد می‌توانید آن را شخصی سازی کرده و روز به خصوصی را در آن علامت گذاری کنید تا به این طریق شخصی که تقویم را به وی هدیه می‌دهید با دیدن آن به یاد شما بیفتد. بنابراین تقویم رومیزی یک یادگاری جذاب و خاص است.

سخن پایانی

تقویم‌های چوبی به دلیل دوام بالا بهترین گزینه برای روی میز کاری شما هستند

همچنین قابلیت شستشو دارند و می‌توان با زدن کمی روغن بر روی آن، ظاهری براق به آن بخشید.

پس با خرید تقویم رومیزی چوبی ظاهری کلاسیک و منحصر به فرد به میز خود بدهید.